سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

ولادت علی اکبر (ع)

 

ولادت با سعادت علی اکبر (ع) رو به امام زمان(عج)

و همه شیعیان  مخصوصا بر جوانان ایران عزیز تبریک عرض می نمایم 

 

 

 

 

  گفتم  بیـا  نگـارا  ، مردم  در   انتظارند   

                                       

                                         گفتا بگو به مردم، من هم در انتظارم


گفتم دعا که عمریست وِرد لب است ما را     

                        

                                          گفتا دعایِ تنها بنموده، شرمسارم

باخدا یا ناخدا

به قول یکی از بزرگواران : 

 

درطوفان زندگی با خدا بودن بهتر از  

 

  ناخدا بودن است 

  

نظرشما چیه؟

   

 

شکاف نسلها

سلام دوستان :

یه مسابقه (سئوال ) و یه جایزه !!!؟  

 

تفاوت نسلها !!! آیا این واژه رو تا بحال شنیدید 

خوب حالا سئوال من با توجه به تصاویر زیر  اینه : 

 تفاوت نسل اول و دوم با نسل سوم امروز در جامعه قابل مشاهده است _ حال شما این تفاوت یا به اصطلاح شکاف رو برای نسل بعدی چطور و چقدر پیش بینی میکنید ؟ 

 

 

        

     

  

منتظر جوابتون هستم   

 

حقیقتا چه جواب باید داد ؟ !!!

ولادت امیر المومنین(ع)

ولادت با سعادت امیر المومنین علی (َع) را بر  امام زمان (عج) و همه شیعیان تبریک عرض می نمایم