سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سلام به هرچی مرده

 سلام به هر چی مرده    

 

 

کاروان رفته و ما مانده به راهیم چه کنیم ؟!!!

قصه درد فراوان ولی ...      

         

   قصه گویم از کدامین دردها      

              چهره شویم از کدامین گردها

 صد نیستان ناله دارد نای ما

                 ساز تنهایی بود آوای ما

  

 کاروان رفته است و ما جا مانده ایم     

     در میان جمع تنها مانده ایم.....  

  

مزار شهدا(گمنام)...  

این جمله چقدر برایمان آشناست نه ؟!!! 

                             چقدر زود همه چیز را به فراموشی سپردیم  

 

                                                        باتشکر از دوست خوبم قاصدک     


                

هفته دفاع مقدس

حضرت محمد(ص) فرمودند :

به شهید هفت امتیاز از طرف خداوند عطا می شود،اولین آنها بخشیدن تمام گناهان اوست بواسطه اولین قطره خونش   


 

پدر و مادر شهداء حالتان چه طور است!!!    

راستی این جمله را چند بار به زبان آورده ایم ؟ 

 

     آیا از حال آنها  خبری هم داریم ؟  

 

      


 شهداء شرمنده ایم  

 

اگر به عهد و پیمان خود عمل نکردم شرمنده ام 

 

اگر روی خون شما پا گذاشتم شرمنده ام

اگر عهد و پیمان خود را شکستم شرمنده ام

اگر همرنگ جماعت شدم شرمنده ام

اگر خاطرات مناطق رو فراموش کردم شرمنده ام

اگر اونی که خواستی نشدم شرمنده ام

اگر دل شما رو نتونستم بدست بیارم شرمنده ام   

ولی ای شهدای عزیز  

 

من دلم برای شما تنگ شده 

من دلم برای مناطق تنگ شده

من دلم برای غروب شلمچه تنگ شده

من دلم برای خاکریز ها تنگ شده

من دلم برای کانال های فتح المبین تنگ شده

من دلم برای شور و نشاط منطقه تنگ شده

من دلم برای دوکوهه و فکه و دهلاویه تنگ شده

من دلم برای سردار بی سر تنگ شده

من برای طلائیه تنگ شده من دلم برای خاکی شدن در خاک شلمچه تنگ شده

 

کجایی ای شهید که... 

 

              که من در بند دنیا شدم

              که من در قفس دنیا اسیر شدم

              نه بال پرواز دارم نه لیاقت آن را

              ای شهدا شفاعتی کنید ما را  


فتح المبین ( با رمز یا زهرا )    

 

    

چه عملیاتی شد این عملیات آخر ؛ تا فرمانده عملیات رمز عملیات رو گفت ( یا زهرا) نمی دونم چه سری بود که همه بچه ها به پهلو هاشون نگاه میکردند و دست به پهلو می گذاشتن

شاید به یاد پهلو شکسته حضرت زهرا(س) ؛ سر سربند حضرت زهرا دعوا بور

راوی میگفت بعد از این عملیات خیلی از بچه ها از ناحیه پهلو ترکش و گلوله خوره بودند

بله بچه ها به تاسی از مادرشون حضرت زهرا سینه و پهلو ها را از قبل آماده تیر و ترکش کرده بودند . 

دوستان میتونن دل نوشته ها و خاطراتشون رو از طریق نظرات ارسال کنند( با   

 ذکر منبع ) تا در وبلاگ درج گردد