سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

شکاف نسلها

سلام دوستان :

یه مسابقه (سئوال ) و یه جایزه !!!؟  

 

تفاوت نسلها !!! آیا این واژه رو تا بحال شنیدید 

خوب حالا سئوال من با توجه به تصاویر زیر  اینه : 

 تفاوت نسل اول و دوم با نسل سوم امروز در جامعه قابل مشاهده است _ حال شما این تفاوت یا به اصطلاح شکاف رو برای نسل بعدی چطور و چقدر پیش بینی میکنید ؟ 

 

 

        

     

  

منتظر جوابتون هستم   

 

حقیقتا چه جواب باید داد ؟ !!!

نظرات 25 + ارسال نظر
... چشم براه ... جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:56 http://cheshmberah.pelakfa.com

سلام
ممنون از حضورتون
چرا من اومدم حتما نتونستم نظر بذارم
حکایتی در آرایشگاه رو هم خوندم(قبلا که اومدم )
خلاصه ببخشید
چه کمکی میتونم بکنم؟
حتما بگید
اگه تونستم کمک میکنم
از دست ما هم ناراحت نشید


النماس دعا...............

سلام
ممنون از حضورتون
با مطلب جدید( شکاف نسلها ) آپم
ممنون میشم اگه جواب سئوال داخل وبلاگ رو برام بزارید
یا علی مدد

... چشم براه ... جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:13 http://cheshmberah.pelakfa.com

سلامی دوباره
نسبت به ما ۵۰درصد
نسبت به نسل اول صددرصد
واقعا نسل بعدی ما ...........
چه شود
یا مهدی بیا کمکمون کن خسته شدیم از این همه گناه
کمکمون کن از منجلاب گناه بیرونمون بیار
نذار غرق بشیم



التماس دعا....................

ققنوس جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:17 http://kimiay-e-eshgh.blogfa.com

سلام

ممنون از حضورتون

من فکر کنم غیر قابل پیش بینیه این تفاوت نسل بعدی

خدا عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه

موفق باشید

سلام
ممنون لطفتون
انشا الله با تلاش مستمر بتونیم این شکاف رو کم کنیم
ولی حقیقتا جواب این سئوال انسان را به فکر فرو میبرد
یا علی مدد

ققنوس جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:18 http://kimiay-e-eshgh.blogfa.com

با افتخار لینک شدید

آبجی زهرا جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:26 http://www.janamalijan.mihanblog.com/

سلام برادر عزیزم

شرمنده بنده پیامی روکه دادیدالان میبینم .
ببخشید من فکر کردم چون شما دیگه سر نزدید از این حقیر زیاد راضی نبودید بازهم ببخشید برادر گرامی .
فقط میتونم بگم خدا کند صاحبمنو ن آقا مهدی عج بیاد همین چون روز به روز جامعه به سمت بد حجابی کشیده میشه وواقعا برای یه مملکت اسلامی فاجعه است دعا کنیم آقا بیاد یامهدی َعج ادرکنی




بازهم معذرت میخوام برادر گلم بااجازه لینکتون میکنم تا جلو چشمم باشید هرروز بهتون سر بزنم ودر ضمن من دیشب مطلب جدید نوشتم امری بود درخدمتم یاعلی

شمیم جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:41 http://www.taninetaher.blogfa.com

امام رضا(ع) فرمودند:

ان الایمان افضل من الاسلام بدرجة, والتقـوى افضـل مـن الایمان بدرجة و لم یعط بنوآدم افضل من الیقین.

ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد آدم چیزى بـالاتـر از یقیـن داده نشده است.


(تحف العقول، ص445)

****************************************
با سلام خدمت سما
در مورد سوالتون
من امیدوارم تا قبل از اینکه نوبت به این برسد که همچین آدم هایی مادران نسل بعدی باشد
امام زمان ظهور کنند
که ...
در ضمن باید ببخشید که مطالب ما در حد مطالب شما نیست و مطلب جدیدی حساب نمیشه

نسترن جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:28 http://eshgheestesnai.blogfa.com

سلام برادر بزرگوارم

گله ی شما را با جان پذیرا هستم هر چند که من مزاحمتون شده ام
شما اگر زحمت بکشید و نظرات پست قبل رو ملاحظه کنید
خواهید دید بنده در دو نوبت مزاحمتون شدم ۶ تیر (همان روزی که شما تشریف اوردید ) و ۷ تیر

از پست جدید هم اطلاعی نداشتم
والا حتما زودتر از اینها سر می زدم


و اما در مورد این پست
بله فاصله ها نگران کننده هستند

از ۵ سال قبل تا الان متاسفانه روند رو به رشد بیشتری هم داشته و دارد
فقط امیدوارم انسانها به معنای واقعی خودشون رو پیدا کنند


پاینده باشید
التماس دعا

سلام
ممنون از حضورتون

اگر یکی دوروزه جواب ندادم کاری برام پیش اومده بود و معذرت می خوام
ولی در مورد همکاری که گفته بودم با این وضع اشاعه بیماری گناه در جامعه مخصوصا در مورد حجاب _یک عظم راسخ و بزرگ میخواد تا در برابر آن مقابله کنیم
در هر فضایی...
که یکی از اون فضا ها همین فضای وب سایت هاست

یا علی
با ارزوی توفیقات روز افزون

فرشته ی شیطون جمعه 11 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:14 http://www.sonica.blogfa.com

س لام
موفق باشید

سلام ممنون از حضورتون

آبجی زهرا شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 http://www.janamalijan.mihanblog.com

سلام صبح بخیر برادر گلم
فکر کردم دیشب این آبجی روبخشیدی ؟
اما انگار خیلی ازم ناراحتی حق داری کوتاهی کردم ببخشید توروخدا ولی شما اینجا جواب دادید ومن ندیدم بازهم ببخشید .برادرمهربان بخشش از بزرگان است . دیشب برای پستت پیام دادم وعذرخواهی هم کردم ولی ...
کاری داشتید خبرم کنید .موفق باشید یاعلی

سلام
مطلب خیلی زیبایی بود
ازتلاش سبزتان سپاسگذاری می کنم
یا علی

الهه تنها شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:09 http://www.khodayehamishe.blogfa.com

سلام..............

ممنون از اینکه به وبم اومدین............

و در مورد پستتون..........

خدایا ! ایکاش بندگانت میدونستند که تو چقدر خوبی .........
اونوقت به این راحتی خودشونو فنا نمیکردن.............یاعلی

سلام
ممنون از حضورتون

اگر یکی دوروزه جواب ندادم کاری برام پیش اومده بود و معذرت می خوام
ولی در مورد همکاری که گفته بودم با این وضع اشاعه بیماری گناه در جامعه مخصوصا در مورد حجاب _یک عظم راسخ و بزرگ میخواد تا در برابر آن مقابله کنیم
در هر فضایی...
که یکی از اون فضا ها همین فضای وب سایت هاست

یا علی
با ارزوی توفیقات روز افزون

باافلاکیان یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:57 http://baaflakian.blogfa.com/

سلام و خدا قوت !

تشکر از حضور شما و اطلاع رسانی .

اینجا تهران است ، چند لحظه صبر کنید، طاعون !!!

التماس دعا

سلام
ممنون از حضورتون

اگر یکی دوروزه جواب ندادم کاری برام پیش اومده بود و معذرت می خوام
ولی در مورد همکاری که گفته بودم با این وضع اشاعه بیماری گناه در جامعه مخصوصا در مورد حجاب _یک عظم راسخ و بزرگ میخواد تا در برابر آن مقابله کنیم
در هر فضایی...
که یکی از اون فضا ها همین فضای وب سایت هاست

یا علی
با ارزوی توفیقات روز افزون

بصیرت 110 یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 http://mramira.blogfa.com

سلام


خدا قوت


با مطلب شباهت های رفتاری فرقه سبز و سازمان منافقین(قسمت اول) در خدمتتون هستم.



مدد مولا

[گل][گل][گل]

سلام
خسته نباشی
یا علی مدد
از حضور سبزتون کمال تشکر رو می کنم
منتظر انتقادات و پیشنهادات سازنده شما هستم

فائزه یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:40

به نظر من بیشترش به خودمون بستگی داره اگه شبیخون فرهنگی رو که اقا بهش اشاره کردند رو جدی بگیریم میتونیم این فاصله رو حتی کمترش کنیم ..نه تنها دولت بلکه همه ماها مسوولیم..



با ادامه مباحث جنگ نرم به روزم...[گل]

سلام
ممنون از حضورتان
انشا الله موفق و پیروز باشید
به امید
توفیق روز افزون
یا علی

... چشم براه ... یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:28 http://cheshmberah.pelakfa.com

سلام دوست عزیز
با چند مطلب بروزم و منتظر حضورتون
التماس دعا............................[گل]

سلام
ممنون از حضور سبزتون و از پست جدید و زیباتون
واقعا مطالب زیبا با دل انسان بازی میکنه
باز هم از تلاشتون تشکرمی کنم
ولی اگر ممکنه مطالبتون رو چون خیلی بلنده در ادامه مطلب بزارید تا صفحه اول اینقدر شلوغ نشه
ببخشید فضولی کردم
من معمولا آنهایی راکه دوست دارم به خودم اجازه فضولی میدم
باز هم معذرت خواهی می کنم
یا علی مدد
به آرزوی موفقیت روز افزون
یا علی مدد

آبجی زهرا یکشنبه 13 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:22

سلام برادرمهربان
خوشحالم که این بنده حقیر رولایق درد دل دونستید
بازهم از شما سپاس گزاری میکنم
کاملا حق باشماست ولی چی میشه گفت ؟
من بااجازه فردا عازم مشهد مقدس هستم
انشااله پس از برگشت بهتون سر میزنم
در ضمن فردا مطالب جدید مینویسم دوست داشتید بهم
سر بزنید خوشحالم میکنید از لطفتون یه دنیا سپاس
انشااله آقا بیاد وبه همه دلتنگی ها پایان بده آمین
موفق باشید وپیروز یاعلی

سلام
بنده مشهدی هستم
امید وارم میزبان خوبی برای زائر امام رضا باشیم
التماس دعا
چرا که امام رضا (ع) زائراش رو خیلی دوست داره
یا علی مدد

دختر فداکار و ریسک پذیر جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:54 http://hamechiaroome.blogfa.com

مهربان ، دین و دنیا دو رویه یک سکه قلب اند که آن قلب هدیه ی خداوند به من و توست . آنجا که صحبت از حق و باطل است صحبت از جزا و پاداش است و باید به جد ترسید . حق الناس ادا شود نگرانی برای حق الله نیست که مهربان خدای خود خواهد بخشید .....

احمد دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 http://amirsarami.blogfa.com

سلام آقا حسین
مطالب بسیار خوبی دارید این نظر جهت آشنایی بود در خاکریز منتظر ت هستیم تا بعد ..

یا علی مدد سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:03 http://yarann313.blogfa.com

سلام
سیستمت رو چه کلماتی حساسه؟
نظرمو نوشتم گفت قادر به درج نیست

یا علی مدد سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 14:05 http://yarann313.blogfa.com

سلام
خدا قوت
مطالب و تصاویر خوبیا اما
ابدا با این نوع نگاهت موافق نیستم
این یه جور سیاه نماییه
میشه قبل از جواب من بگی چند در صد از این بقول شما نسل سومی ها این شکلی هستن که شما بتصویر کشیدی؟

نانا سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:43 http://www.hamsafareatash.blogfa.com

اصلأ قابل مقایسه نیست!!!!!!
فکر میکنم نسل بعدیو اصلأ نشه در موردش نظر داد چون افتضاحتر میشه

حسین دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:15 http://www.jomehaye-entezar.blogfa.com

با عرض سلام و عرض ادب یه وبلاگی هست که داره برای سلامتی امام زمان ختم قرآن میده البته توسط بچه های وبلاگی یعنی اینکه هر کس هر جزء را که دوست داره انتخاب میکنه هر وقت تمام جزء ها انتخاب شد ختم میکنند.اگه انتخاب کردی ما رو از دعای خوب خود محروم مکنید.یا عـــــــــــلــــــــی مدد
kh-q.blogfa.com
راستی به وبلاگ من هم یه سر بزنید ممنون
[گل]الهم عجل الولیک الفرج [گل]
من شما رو لینک کردم شما هم بنده ی حقیر رو لینک کنید
ممنون

پری سا دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:13

سلام.اگه همین طوری پیش بره نسل بعدی یه چیزه خیلی افتضاحی از آب در میاد.

[ بدون نام ] چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:06 http://ehsan2032.blogfa.com

سلام بچه مسلمون
من که فکر می کنم درموردش بحث نکنیم بهتره
در مورد این دخترای ج...خانوم
راستی من به سن بازدید کننده های اینتر نت کاری ندارم به من چـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:09

سلام
اولین مسئله این است که نانی که به خانه آورده شده حلال نبوده و مشکل داشته
یه جایی پدر و مادر در رفتار خود باعث ناراحتی کسی یا کسانی شده اند حال چه در گذشته دورشان چه نزدیک فرق نمی کند
بعضی پدر مادر ها که درست تربیت نشده اند خودشان میگن ما که از جوونیمون خوشی ندیدیم بذار اینها خوش باشند زندگی یعنی این
در مرحله ی اصلی اینه که همه افراد جامعه طرف دیگر را مقصر می دانند خانواده میگه مدرسه مدرسه میگه خانواده و سایر ارگانها هر کدوم به نوعی از زیر بار آن شانه خالی می کنند و حاضر نیستند مسئولیت خود را بپذیرند و در عین حال سیستم فرهنگی ما حرفه ایی عمل نمی کنند و همچون یک آماتور که همه این مشکلات جامعه از این مسئله ناشی میشود

میترا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:43 http://www.mahi-siahe-kocholo.blogfa.com

گفتم تو همین پست نظر بذارم بهتره.
به نظر من نسل چهارم نسل سیاهیه.چون نه خودشون حواسشون به خودشون هست.نه بزرگترها. و واقعا در خطرن بچه های نسل چهارمی.
هیچ هدف و خط مشی هم واسه خودشون و آینده شون ندارن.
من تو قلمچی پشتیبان همین نسلم و واقعا نگران کننده ست وضعشون.
اینقدر محدود شدن که نمیدونن چطوری باید درست و صحیح و آزاد تصمیم گرفت.اگر آزادی داشته باشن نمیدونن که چطوری باید ازش استفاده کنن.
پدر و مادرها اصلا حواسشون به بچه ها و تربیت و بلوغشون نیست. جالبه واسم.چرا اهمیت داره این نسل واستون؟
بیشتر کسایی هم که میان اینجا از همین نسل هستن؟
منم یه پست دارم 15-16 سن خطر. دوست داشتید بخونید.
اما فکر میکنم نسل بچه های ما این مشکل رو نداشته باشن اگر ماها وقتی پدر و مادر شدیم حواسمون رو جمع کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد