سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

اعتراض /اختشاش یا ...

 

چقدر با واقعیت فاصله داریم 

 

قسمتی از وصیت نامه شهید حمید باکری :


روزی خواهد آمد که رزمندگان سه دسته میشوند!!!
دسته اول کسانی هستند که از گذشته خود پشیمان میشوند و گذشته خود را فراموش میکنند  . دسته دوم کسانی که به گذشته خود (...) بی تفاوت میشوند 
دسته سوم کسانی هستند که به گذشته خود پایدار میمانند ... 


عاقبت دو دسته اول به خیر نخواهد شد و دسته سوم از شدت مصائب دق خواهند کرد

ای وای بر ما!!! این شعار که (( خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو )) چرا اینقدر اشاعه پیدا کرده 
اگر از دسته سوم باشیم شدت مصائب ما را ساکت نگه نمیدارد ...!!! چه برسد به این که خودمان هم همرنگ جماعت شویم

خوب حالا دوست گرامی به نظرشما آن زمان نرسیده ... در کوچه خیابان ها چه چیزی هایی میبینیم ...  

شهادت در سجده

 حاشا اگر عاشوریان به خواب روند . که امام زمان(عج) امام حسین(ع) زمان است و یزید و یزیدیان در کار . 
آقا پناهم بده که عرصه از قبل تنگ تر و من از حر خطا کار ترم ...  
 

چه شد تنهایی شبهای سنگر         که دل بود و تمنا بود و دلبر

 شهادت در سجده  
سجده در عرش

می گفت « دوست دارم شهادتم در حالی باشد که در سجده هستم » یکی از دوستانش می گفت : در حال عکس گرفتن بودم که دیدم یک نفر به حالت سجده پیشانی به خاک گذاشته است . فکر کردم نماز می خواند ؛ اما دیدم هوا کاملاَ روشن است و و قت نماز گذشته ، همه تجهیزات نظامی را هم با خودش داشت .

جلو رفتم تا عکسی در همین حالت از او بگیرم . دستم را که روی کتفش گذاشتم ، به پهلو ا فتاد . دیدم گلو له ای از پشت به او اصابت کرده و به قلبش رسیده ، آرام بود انگار در این دنیا دیگر کاری نداشت . صورتش را که دیدم زا نوهایم سست شد به زمین نشستم . با خودم گفتم : «این که یوسف شریف ا ست ».