سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

(نه شهرت را می خواهم نه مکنت را) من فقط به دنبال آرامش حقیقی ا

 خواننده ی آمریکایی که مسلمان شد


  
نه شهرت را می خواهم نه مکنت را ...

اینها حرف های یک خواننده  آمریکایی است که به اسلام روی آورده است او می گوید:آرامش حقیقی را نه در شهرت یافتم و نه در مکنت و ثروت


 ترانه خوان مشهور آمریکا «چاونسی هاوکینز ـ Chauncey Lamont Hawkins» معروف به (لون ـ Loon) که حدود هفت ماه پیش به دین اسلام روی آورد و نام « امیر محدث» را برای خود برگزید، می گوید: «خوانندگی در آمریکا باعث شهرت بسیاری برای من شده بود، تا جایی که بر اساس نظر سنجی ها، جزو 10 خواننده برتر آمریکا به شمار می رفتم و این شهرت روز به روز افزایش می یافت».

او می افزاید: «اما هرگز این شهرت و وضعیت مالی مناسب، سعادت و آرامش درونی را برای من به همراه نداشت؛ تا اینکه در أبوظبی پایتخت امارات، تحت تأثیر فرهنگ اسلامی قرار گرفتم. آنجا مردم را می دیدم که با بلند شدن صدای اذان به مسجد می رفتند و نماز می خوانند. من اخلاق و رفتار خوب

آنان را دیدم، و از همان زمان بود که تصمیم گرفتم در ارتباط با دین اسلام که مردم را از تمام نژادها و ملیّت ها در برگرفته بود، تحقیق کنم»


امیر در ادامه گفت: «بعد از تفکر جدّی و طولانی به اسلام روی آوردم و موس

ی

قی و ترانه خوانی که 17 سال به آن مشغول بودم را رها کردم و اکنون احساس آرامش

و اطمینان قلبی عجیبی دارم».

این خواننده تازه مسلمان چند وقت پیش به زیارت مکه مکرمه و مدینه منوره مشرف شد.

وی می گوید: «برنامه ای تبلیغی دارم که هدف آن، دعوت خوانندگان و هنرمندان به اسلام است».


یه سئوال :

ای رفیق خدا وکیلی ما قدر این موهبت الهی را چقدر می دانیم و براش چقدر وقت میگذاریم ...

منظورم از موهبت الهی اینه که از ابتدا در خانواده مسلمان به دنیا آمده ایم و از ابتدا مسلمان بوده ایم

خواهش می کنم از کنار این مطلب هم مثل خیلی از مطالب دیگه راحت نگذر ... فقط چند لحظه تامل و تفکر بسه 

منبع سایت :  http://baaflakian.blogfa.com 



ماه رمضان ماه مهمانی خدا کریم

 

  خداوندا : 

  

دلهایمان را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست  ایمان ، هر کجا زخمی هست  مرهم ، هرکجا نومیدی هست  امید و هر کجا نفرتی هست عشق جای آن را فرا گیرد  

استشمام عطر خوش رمضان از پنجره ملکوتی شعبان بر همه شما خوبان مبارک

خواهی نشوی همرنگ ..... رسوای جماعت شو

  توجه!!!   

((سلام دوستان این نه یه مشاعره است و نه یه تست هوش/ فقط یه گپ دوستانه است))

  

مصرع بعدی شعر زیر رو با اعتقاد قلبی خود کامل کنید و

 در قسمت نظرات ارسال کنید 

 

خواهی نشوی همرنگ     .................................... 

                                                                                                                              

                                                                                                            

                                                                                    

خوب یه سئوال دوستانه دیگه که اول از خودم می پرسم؟ 

 

اگه به این بیت که  

 (خواهی نشوی رسوا   همرنگ جماعت شو)  اعتقاد ندارید/ ولی در جامعه دارید مصداق حقیقی این بیت رو می بینید. واقعا ما در تحقق این بیت چقدر تاثیرگذاریم و چقدر نا خواسته به اون عمل

یکنیم؟(در جامعه /دانشگاه/محیط کار و...) 

 

ولادت امام زمان (عج)

 

ولادت منجی عالم بشریت  

 

               امام زمان (عج)   

                                    تبریک و تهنیت باد 

 

   

 

برای دیدن ادامه عکسها اینجا را کلیک کنید  

 

با تشکر از سایت تبیان