سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

اعتراض /اختشاش یا ...

 

چقدر با واقعیت فاصله داریم 

 

قسمتی از وصیت نامه شهید حمید باکری :


روزی خواهد آمد که رزمندگان سه دسته میشوند!!!
دسته اول کسانی هستند که از گذشته خود پشیمان میشوند و گذشته خود را فراموش میکنند  . دسته دوم کسانی که به گذشته خود (...) بی تفاوت میشوند 
دسته سوم کسانی هستند که به گذشته خود پایدار میمانند ... 


عاقبت دو دسته اول به خیر نخواهد شد و دسته سوم از شدت مصائب دق خواهند کرد

ای وای بر ما!!! این شعار که (( خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو )) چرا اینقدر اشاعه پیدا کرده 
اگر از دسته سوم باشیم شدت مصائب ما را ساکت نگه نمیدارد ...!!! چه برسد به این که خودمان هم همرنگ جماعت شویم

خوب حالا دوست گرامی به نظرشما آن زمان نرسیده ... در کوچه خیابان ها چه چیزی هایی میبینیم ...  
نظرات 4 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 15:39 http://1shahid.blogfa.com

سلام. خیلی وبلاگ خوبی داری . اگه خواستی بیا به وبم تا با هم تبادل لینک کنبم

سلام
موفق باشی
آماده همکاری هستم
در ضمن ممنون از این که به من سر زدی

محمد اکبری جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 http://doranjadid.blogfa.com

سلام خسته نباشی
متشکرم که لوگوی من را در وبلاگتان قرار داده اید.
یا علی
اللهم عجل لولیک الفرج...

پوریا جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:26 http://www.pouria_kavosh.blogfa.com

سلام برادر خدا قوت خوبی انشا الله
حقیقتش خیلی وقته پیش وبلاگ داشتم .خیلی وقته که فاصله گرفتم دوست دارم کار کنم.به فکر افتادم وبلاگ جدید بزنم.تحقیق کردم بلاگ اسکای و وبلاگ اسکین خوبن
تا اینکه اومدم وب با اسم سنگر بسازم دیدم قبلا ساخته شده.خوشحال شدم جدی میگم که حداقل یکی مثل خودم فکر کرده.زدم پوتین اونم ساخته بودن
به نظرت چه اسمی بزنم نظرت واسم مهمه.بعد اینکه اگه بخوام ویدیو واسه دانلود بزارم و از این قبیل امکانات کدوم وبلاگ بهتره.راهنماییم کن نظر تو IDبده پلیز.منتظرم

منتظر تنها یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:41 http://sangarak.persianblog.ir/

سلام علیکم
ذکر تعجیل فرج ، رمز نجات بشر است/ ما برآنیم که این ذکر جهانی گردد
اللّهم عجل لولیک الفرج
اگه دوست داشته باشی میتونیم با هم تبادل لینک کنیم و ارتباط داشته باشیم..
این برای من افتخار و در شرایط کنونی یک وظیفه است
در صورت تمایل بنده رو خبردار کنید و حقیر را بانام
"جا موندیم از شهدا" لینک کنید
منتظر نظرات شما هستم
منو هم دعا کنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد