سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

شهادت در سجده

 حاشا اگر عاشوریان به خواب روند . که امام زمان(عج) امام حسین(ع) زمان است و یزید و یزیدیان در کار . 
آقا پناهم بده که عرصه از قبل تنگ تر و من از حر خطا کار ترم ...  
 

چه شد تنهایی شبهای سنگر         که دل بود و تمنا بود و دلبر

 شهادت در سجده  
سجده در عرش

می گفت « دوست دارم شهادتم در حالی باشد که در سجده هستم » یکی از دوستانش می گفت : در حال عکس گرفتن بودم که دیدم یک نفر به حالت سجده پیشانی به خاک گذاشته است . فکر کردم نماز می خواند ؛ اما دیدم هوا کاملاَ روشن است و و قت نماز گذشته ، همه تجهیزات نظامی را هم با خودش داشت .

جلو رفتم تا عکسی در همین حالت از او بگیرم . دستم را که روی کتفش گذاشتم ، به پهلو ا فتاد . دیدم گلو له ای از پشت به او اصابت کرده و به قلبش رسیده ، آرام بود انگار در این دنیا دیگر کاری نداشت . صورتش را که دیدم زا نوهایم سست شد به زمین نشستم . با خودم گفتم : «این که یوسف شریف ا ست ». 


نظرات 3 + ارسال نظر
عاصی شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 15:48

شهادت یک کلام بی بدیل است
شهادت عشق را تنهادلیل است
در گمنامی هم مشترکیم ای شهید! تو پلاکت را گم کردی و من هویتم را

راز ماندگاری شهدا در همین کمنامی است
فنا شدن به تمام معنی در مسیر الی الله

محمد سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1388 ساعت 18:44 http://doranjadid.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری ولی کاش که رنگ قالبت را عوض کنی و خط نوشته هات را کوچکتر.
به خاطر وبلاگ خوبت وبلاگت را لینک کردم امیدوارم تو نیز مرا جز پیوند های وبلاگت قرار بدی.
ممنون
یا علی

سلام دوست عزیز
ممنون از این که به من سر زدی
از نظرات شما استفاده میکنم
باز هم به من سر بزن

رهگذر شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 15:06

مطلب تکان دهنده ای بود!
التماس دعا...

ممنون دوست عزیز که به من سر زدی
التماس دعا
باز هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد