سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

کاروان رفته و ما مانده به راهیم چه کنیم ؟!!!

قصه درد فراوان ولی ...      

         

   قصه گویم از کدامین دردها      

              چهره شویم از کدامین گردها

 صد نیستان ناله دارد نای ما

                 ساز تنهایی بود آوای ما

  

 کاروان رفته است و ما جا مانده ایم     

     در میان جمع تنها مانده ایم.....  

  

مزار شهدا(گمنام)...  

این جمله چقدر برایمان آشناست نه ؟!!! 

                             چقدر زود همه چیز را به فراموشی سپردیم  

 

                                                        باتشکر از دوست خوبم قاصدک     


                

نظرات 22 + ارسال نظر
حسن چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 13:15 http://noorbaran.blogfa.com

سلام
داداش بنا به درخواست مبارکتون، ما لینکتون کردیم.
یا علی

حامد چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:05 http://www.talangoor.blogsky.com

سلام خسته نباشی داداش

محمود چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:16 http://defa-moghadas20020.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورت حسین آقای گل...
خدا حفظت کنه...
یاعلی

آسیه پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 17:21 http://saraa359.blogfa.com

سلام دوست بزرگوار
ممنون از اینکه سرزدید . وبلاگتون خیلی عالیه . چه غم
قشنگی داره . خوش به سعادتتون !
بدون اجازه لینکتون کردم .

ممنون از اینه که هم به من سر زدی و هم این که لینک کردی
تا به حال این جور رفاقت ها رو تجربه کردی؟
ژدرم همیشه میگه باید با کسی رفاقت کرد که به تو ارزش بده
رفاقت با شهداء همین طوره
آخه راه رسیدن به خدا رو باید از کسی پرسید که این راه رو طی کرده و چه با غرور و افتخار طی کرده
نظرت چیه
دوست دارم
بازم هم به من سر بزنی
خیلی خوشحال میشم
باید قول بدی منو در در ا
ین وبلاگ کمک کنی
ممنون
برات آرزوی موفقیت روز افزون میکنم
یا علی

آسیه جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:50 http://saraa359.blogfa.com

سلام دوست عزیز
بهتون قول میدم . اصلا لینکتون کردم تا بهتون مرتب سر بزنم .
صحبت پدرتون کاملا درست و متینه .
منم آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز دارم

سلام دوست عزیز
از این که سر زدی ممنون
راستی بزرگترین آرزویی که داری چیه ؟
یک آرزو یا بهتر بگم باید گفت هدف چقدر ارزش داره براش تلاش کنه
حتما جوابت اینه که بستگی به اون آرزو یا هدف داره که دست پیدا کردنی هست یا نیست
هرکسی که اولین بار به وبلاگ من میاد اینو میپرسه که چرا در مورد شهداء کار میکنی؟
راستش میخوام به اون هدفم برسم
همون هدفی که رسیدن بهش خیلی سخته ولی شهداء با اراده فولادینشون به اون رسیدن
برای همین برای من الگو های خوبی هستند
راستی یه سئوال ؟ :
تا به حال به راهیان نور رفتی یا نه ؟

فاطی جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 21:02 http://bikhialgirl.blogfa.com/

سلام اقا حسین
خوبین ایشالا؟
وبلاگ قشنگی دارین.
در مورد اسمم باید بگم خودم اینجوری راحتترم فاطمه یه کم رسمیه.
بازم بهم سر بزنین خوشحال میشم
موفق باشین
بای.

سلام ممنون
دوست خوبم که به من سر زدی
اوالاز همه بگم من هنوز روی حرف خودم هستم
فاطی هم بی احترامی به خودته و از همه مهم تر بی احترامی به صاحب واقعی این نام (حضرت زهرا س) ...
راستی یه سئوال چرا اسن وبلاگت رو بی خیال انتخاب کردی؟
میخوای بی خیال چی بشی؟
وای راستی یادم رفت از این که به من سر زدی ازت تشکر کنم
خوب الان تشکر میکنم
خیلی خلیی خیلی ممنون از محبتت
راستی بازم سر بزن

ج-افشار جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:36 http://abadanmoharam.webphoto.ir/

سلام..ممنون از حضورت.آره آبادانیم.اینجا خاک مقدسی داره وخیلیها اطلاع ندارند که چه شهدای بی ادعاو بی نام ونشانی اینجا خفته اند......آبادان ای شهر پربلا مقتل پاک مردان خدا یاحق..

سلام افشار جان خوبی
وبلاگت هم بوی آبادان و حوادثش رو میده
راستی یه چیزی رو که خالص خالص باشه تا به حال دیدی؟
مثل اشک انسان دید چقدر خالصه
البته همون هم یه مقداری مواد و املاح داره
ولی من میخوام یه چیز دیگیه ای رو مثال بزنم . یه خاک. یه خاکی که هم خالص بود و هم خلوص داد
خاک شلمچه و طلائیه و... دید چه محصولی هم بیرون داد
شهدائی که در خلوص حرف برای گفتن داشتن
یه خاطره میخوام برات بگم :
چه عملیاتی شد این عملیات آخر ؛ تا فرمانده عملیات رمز عملیات رو گفت ( یا زهرا) نمی دونم چه سری بود که همه بچه ها به پهلو هاشون نگاه میکردند و دست به پهلو می گذاشتن

شاید به یاد پهلو شکسته حضرت زهرا(س) ؛ سر سربند حضرت زهرا دعوا بور

راوی میگفت بعد از این عملیات خیلی از بچه ها از ناحیه پهلو ترکش و گلوله خوره بودند

بله بچه ها به تاسی از مادرشون حضرت زهرا سینه و پهلو ها را از قبل آماده تیر و ترکش کرده بودند

به خدای شهدا میسپارمت

saeed شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 00:33 http://excellent.ir

daneshgahe urmie? aya?

سلام خوبی
پیغمت درست دستم نرسید . البته من متوجه نشدم
لطف کن دوباره برام بفرست
راستی آدرس وبت رو درست وارد نکردی نتونستم ازش دیدن کنم
برات آرزوی موفقیت میکنم
منتظر پیغامت میمونم
خدانگهدار

رضا شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 http://www.2a.blogsky.com

بابا کارت حرف نداره حسین جان عزیز . زیبا پرشور جذاب و ... در کل بگم زیباییش یه دفعه یه غمی هدیه کرد از شهدا که نمیخوام با چیزی عوضش کنم . در ضمن مشکل harm دادن هم حل شده . ممنون عزیز از این یادی که به من هدیه دادی .

قربونت برم آقا رضا
وبلاگ ما رو نورانی کردی
چه عجب به ما سری زدی
ممنون ازت که سر زدی

آسیه شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:05 http://saraa359.blogfa.com

سلام دوست مهربون
بله یه بار به شلمچه رفتیم . یه ماشین که همگی دانشجو بودیم . یه عالمی داشت اونجا . هیچ وقت تو زندگی به اون حس نرسیده بودم . هوای اونجا تمیز بود و پر از انرژی حالا که می نویسم براتون حس می کنم اونجا و بوی خوش اونجا رو .
واقعا معنوی بود . یادش بخیر

رضا یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:03 http://ghoran23.blogsky.com

سلام حسین جان دوباره اومدم به وبلاگت تا حالا از دیروز منظورمه بیشتر از 6 بار سر زدم اومدم، تا دوباره شیرینی این غم بزرک و دوباره احساس کنم . نمیدونی این شعر چه اتیشی به جونم میکشه و زمزمه روز و شبم بوده، ترنم شهادت رو برای خودم هم میخوام ولی وقتی به خودم نگاه میکنم با خودم میگم اخه لیاقتی هم برای خودت گذاشتی از خدا بخواه تو همون فضلش این هدیه رو به من بده . خدا ...!

سلام رضا جان
یکی درد و یکی درمان پسندد
یکی وصل و یکی هجران پسندد
من از درمان و درد و وصل و هجران
پسندم آنچه را جانان پسندد

این ذکر شهدا بود تا به ان چه که میبینی رسیدند
این یعنی یه عشق واقعی
این یعنی معنی واقعی بندگی

آسیه یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 22:35 http://saraa359.blogfa.com

بازم سلام . با مطلبی از دکتر علی شریعتی بروزم /
خوشحال میشم نظرتونو بدونم

سلام خواهر خوبم

یکی درد و یکی درمان پسندد
یکی وصل و یکی هجران پسندد
من از درمان و درد و وصل و هجران
پسندم آنچه را جانان پسندد

این ذکر شهدا بود تا به ان چه که میبینی رسیدند
این یعنی یه عشق واقعی
این یعنی معنی واقعی بندگی

موفق باشی

سنگر دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 15:57 http://sangar1.blogfa.com/

سلام ما الله اکبر بود...

سلام
خیلی ممنون
از این که به من سر زدی
انشاالله همیشه سنگرت محلی پر بار مثل الان باشه
موفق باسی

یه بدبخت تنها دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 16:23 http://ranginkaman1333.blogfa.com

سلام.ممنون.من به کسی احتیاج ندارم تا از تنهایی در بیارمن

سلام
اشتباه گرفتی
من نه خواستم ابراز همردردی کنم و نه کمک
خواستم بگم یه جورایی مفهمم که چی میگی
حالا اصلا به وبلاگ من سر زدی یا نه
راستی خودتو معرفی نکردی
من حسین هستم

باران دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 20:00 http://www.ta-shahadat.javanblog.com

سلام همسنگری. وبلاگ بسیار زیبایی داری. از مطالبش لذت بردم . خوشحال میشنم به منم سر بزنی . آپم . منتظرت هستم دوست من . ان شاالله که شرمنده خون شهدا نباشیم . شهدا شرمنده ایم

سلام سید جان
دوباره حال و هوای من رو عوض و منقلب کردی
داغ من رو تازه تر کردی
مخصوصا یا سردار روایتگری...آقای ظابط که صحبت هاش منو خیلی سوزوند
ممنون از این که در جمع شهدا و فعالیت در مورد اشاعه این فرهنگ قدم برداشتی خیلی ازت ممنون هستم
انشا الله شهدا به قلب ما هم دمی بوزند تا قلب ما هم زنده شود
به قول آن بزرگوار
شهدا برای ما فاتحه ای بخوانید که زندگان واقعی تاریخ شما اید
و ما ...
ارتباطت رو قطع نکن تا با همکاری هم بتوانیم قدمی برداریم
ببخشید حال و هوام خیلی غربت پیدا کرد و دلم هوای شد دیگه نمیتونم چیزی بنویسم
بازم بهت سر میزنم
من شما رو لینک میکنم
شما هم اگه دوست داشتی منو لینک کن تا در اشاعه این فرهنک قدمی برداریم
یاعلی

هدهد سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 20:20 http://rastegaran313.blogfa.com

سلام:


قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَکّاها ـ وَ قَدْ خابَ مَنْ دَسّاها. (شمس: 9 و 10)
هر کس نفس خویش را پاکیزه ساخت، به یقین رستگار شد و هر کس نفس خود را با گناه آلوده ساخت، زیانکار شد.
***********************
نمی خوام بگم وب خوبی دارین.چون حتما خوب بوده که سر زدم و نظر دادم.
خوشحال میشم ،کلیک رنجه کنید و به وبلاگ رستگاران بیاین.
و اگه با تبادل لینک موافق بودید به من خبر بدید
************************

اللهم عجل لولیک الفرج

سلام دوست گرامی
خیلی وبلاگ خوبی داری
خیلی اجتماعی تره
وبلاگتون رو با احترام لینک کردم با امید آن روزی که همه ما به جمع رستگاران بپیوندیم چون در این راه فراز و نشیب های زیادی هست
مثل یه دوراهی
راه اول انسان را از فرش به عرش میرساند (رستگاران)
راه دوم به ضلالت و گمراهی میکشاند (والضالین )
امید وآرزوی همه خوبی ها برای شما را دارم
موفق و پیروز باشی رفیق ...
فعلا به خدا میسپارمت ... بازم بهت سر میزنم انشا الله
یا علی

رامین چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 00:06 http://yadeyaranedel.blogfa.com

سلام
تنها جمله ای که میتوانیم بگم میگم خوش به حال شهدا......
شهادت هنر مردان خداست....... قسمت هر کی نمیشود....
ما که ارزوشو داریم.....
اشالا خدا........

سلام خیلی ممنون که سر زدی

کوثر پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 http://http://kosar.blogfa.com/

همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان
عارفان و دارالشفای آزادگان خواهد بود .
یاعلی دوست عزیز

سلام خواهر خوبم
ممنون که به من سر زدی
حرف هر جا از دل بر بیاد به دل هم نفوذ میکنه
به قول معروف:
آنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند
مهم حرفیه که زده میشه مهم این نیست که کی این حرف رو زده
اگر حرف حق و درسته باید پذیرفت
چه مداح باشه چه رو حانی باشه و چه یه شخص معمولی و چه ...که این حرف رو زده
راز ماندگاری و نفوذ در دل بعضی از اشعار و بعضی از صوت ها و ... در همینه

ریحانه (لاله سرخ) پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 18:03 http://daftaresorkh.persianblog.ir/

سلام
خیلی ببخشید دیر جواب میدم. از آشنایی با وبلاگ ارزشمند شما بسیار خرسندم، هر جا که اسمی از شهدا برده بشه برای من ارزشمند و دوست داشتنیه (خصوصا اگه به اونجا دعوت شده باشم!)
سلام بر همه شهیدان اسلام و انقلاب، خصوصا شهدای گمنام دفاع مقدس
موفق باشید

مصطفی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 23:01 http://www.erkin-marefat.blogfa.com

سلام .. خسته نباشید

واقعا عالیه .. ولی من خودم به شخصه خیلی از موضوعات دور بودم .. دور تر از اونی بودم که بتونم درک کاملی داشته باشم .. از این به بعد بیشتر سر میزنم ..

شوق پرواز منزلتی است که عاشق در اثر اخلاص در دل احساس می کند. و خداوند عاشقان را بالی از جنس جنون عطا فرمود ...

*
ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم غافل که شهادت را جز به اهل درد نمی دهند.

سلام دوست خوبم
ممنون
از این که به من سر زدی
حقیقت امر هم همین است که هر کس در این وادی وارد میشود
گرفتار میشود
هر چه با شهدا بیشتر آشنا شوی بیشتر مشتاق میشوی
به جمله ای از شهید حمید بلاکری دعوتت میکنم که مگفت:
روزی خوتهد آمد که مردم و رزمندگان سه دسته میشوند
دسته اول کسانی که به گذشته خود (دفع مقدس و جنگ و...) بی تفاوت میشوند . دسته دوم کسانی هستند که از گذشته خود (...) پشیمان میشوند و راه خود را
دسته سوم کسانی هستند که به گذشته خود پایدار میمانند
عاقبت دو دسته اول به خیر نخواهد شد و دسته سوم از شدت مصائب دغ خواهند کرد
خوب حال دوست گرامی به نظرت آن زمان نرسیده ... در کوچه خیابان ها چه چیزی هایی میبینیم ...فساد غوغا میکند زنان و دختران و جوانانی که از ارزش ها خیلی فاصله گرفته اند
اگر از دسته سوم باشیم شت مصائب ما را ساکت نگه نمیدارد ...!!! چه برسد به این که خودمان هم همرنگ جماعت شویم

عبد الزهرا چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 http://www.omol-aeme.blogfa.com

وب خیلی قشنگی داری

اگه خواستی پیش منم بیا

من که پیشت میام بازم

وب من دربلاره حضرت زهرا(س) هستش

منتظرتم

سلام دوست خوبم
انشا الله که همیشه موفق و پیروز باشی
خیلی ویلاگ خوبی و معنویی داری
خدا فوت منکه لذت بردم
و به نوبه از خودم از شما دوست گرامی تشکر میکنم از این که در این راستا و در راه اشاعه این فرهنگ فعالیت میکنم
خیلی دوست دارم با هم بیشتر آشنا بشیم و از راهنمایی های شما استفاده کنم
به خدا میسپارمت
بازم به من سر بزن
یا علی

ز-چاوشی پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 21:25

سلام مطلب قشنگی بود از اون برای همایش شهدائی که قرار است برپا کنیم استفاده کردم راضی باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد