سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

ولادت امیر المومنین(ع)

ولادت با سعادت امیر المومنین علی (َع) را بر  امام زمان (عج) و همه شیعیان تبریک عرض می نمایم 

 

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
آبجی زهرا جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:23 http://www.janamalijan.mihanblog.com

سلام برادر بزرگوار منت سرم گذاشتید خوشحال شدم .میلاد مولاعلی ع مبارک برشماهم .

خوشحالم باوبتون آشنا شدم .اگه اجازه بدهید لینکتون کنم

بازهم سپاس یاعلی

التماس دعا

VpnServ Team جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:50 http://www.vpnserv.biz

با سلام

فائزه جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:13 http://bidel69.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدید..
منم تبریک میگم...

سلام
کلبه حقیرانه ما را نورانی کردید
ممنون از حضورتان
یا علی مدد

کربلایی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:25 http://karbalaey110.blogfa.com/

گاهی انسان یک کاری میکند، بخیال‏ اینکه برایش سود دارد. بعد از اینکه آن را انجام میدهد یک وقت می‏بیند که این کار برایش مثلا ده هزار تومان ضرر داشته است. وقتی که می‏فهمد این کارش اشتباه بوده است، می‏گوید: آخ! و انگشتان سبابه اش را می‏گزد، ای وای! چرا من این کار را کردم؟! اسم این را می‏گذارند پشیمانی، ناراحتی، که گاهی می‏گویند: آقا! یک کاری کردم و الان بقدری پشیمانم که‏ اگر پشیمانی شاخ میداشت، من شاخ در آورده بودم! شرط اول توبه کردن‏ چنین پشیمانی و ندامتی است. خدای ناخواسته لب به یک حرام مثلا شراب‏ آلوده‏ای زده ای، یکدفعه فکر میکنی که آخر قرآن درباره شرابخواری چه گفته است؟ قرآن گفته است. «یا ایها الذین آمنوا انما الخمر و المسیر و الانصاب و الازلام رجس من‏ عمل الشیطان فاجتنبوه لعلکم تفلحون، ای مومنان! حق این است که شراب و قمار و بت های نصب شده و تیرهای بخت آزما، پلیدی (و) از عمل شیطان هستند، پس از آنها دوری کنید تا رستگار شوید» (مائده/90).

سلام
کلبه حقیرانه ما را نورانی کردید
ممنون از حضورتان
یا علی مدد

جواد آقایی شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 http://sahel69.blogfa.com

سلام
قبله نماز با آمدن قبله ولایت برای همیشه تاریخ شکافت, تا تاریخ بداند ولایت رافرق می شکافند اگر حتی قبله را فدایش نکنیم...
میلاد کعبه ولایت تهنیت باد
ممنونم از لطف و حضورتان


کربلا ببینمتان
یا علی[گل]

سلام
کلبه حقیرانه ما را نورانی کردید
ممنون از حضورتان
یا علی مدد

الهه شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:53 http://www.elahe16.blogfa.com

سلام... ممنون که سر زدین

عیدتون مبارک

سلام خواهر خوبم
کلبه حقیرانه ما را نورانی کردید
ممنون از حضورتان
یا علی مدد

موری شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:21 http://mori333.blogfa.com

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]یا مهدی عج
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]امام عسکری ع
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]امام هادی ع
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]امام جواد ع
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]امام رضا ع
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]امام کاظم ع
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]امام صادق ع
[گل][گل][گل][گل][گل]امام باقر ع
[گل][گل][گل][گل]امام سجاد ع
[گل][گل][گل]امام حسین ع
[گل][گل]امام حسن ع
[گل]امام علی ع [گل]یا فاطمه س

[گل]یا رسول خدا [گل]

........................................................

الحمدلله الذی جعلنا من التمسکین بولایت علی بن ابیطالب و الائمه

المعصومین علیهم السلام

تا بر شد از نیام فلق برق خنجرش

برچید شب ز دشت و دمن تیره چادرش


بر تارک ستیغ برآمد شعاع صبح

چونان پر خروس ز سیمینه مغفرش


موجی برآمد از زبر کوه زرفشان

پاشید بر کران افق زر احمرش


جیب افق ز رنگ فلق لاله‌گونه شد

بر آن نثار آمده بس در و گوهرش


نقاش صنع از قلم زرنگار ریخت

شنگرف سوده در خط دیباج اخضرش
.........................................................

میلاد مولای عزیزمان مولا علی بن ابیطالب علیه

السلام مبارک باشه ان شاءالله

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

نماز بی ولایت حقه بازیست

اساس مسجدش بتخانه سازیست

چراغافل نمی خواهد بفهمد؟

/وضوی بی ولایت آب بازیست
...................................................

موفق باشید [گل]

التماس دعا [گل][گل]

باافلاکیان شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:29 http://baaflakian.blogfa.com

سلام برادر حسین خدا قوت !

تشکر . میلاد بر شما مبارک .

شما هم لینک شدید.

آوارگی شرط انس گرفتن با حق است .
اقا سید مرتضی

التماس دعا

سلام
کلبه حقیرانه ما را نورانی کردید
ممنون از حضورتان
یا علی مدد

آشنا یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 http://yaran313mahdi.blogfa.com/

من کنج ایوان طلا می خواهم آقا ******مرد نجف یک کربلا می خواهم آقا

ایوان نجف دل را یه حریم عاشقی می کشاند .

با دیدنش به خود می بالم که چه امامی داری .احساس غرور توام با سرور به من دست می دهد که حیدرکرار مولای توست .

ای علی جان! ای که از همان اول مهمان خصوصی خدا بوده ای . عجب مقصود و هدفی داشت این کعبه ی سنگی که صدف وجودش را برای گوهری چون تو گشود.

ای که یدالله هستی و دست خدا ! ای که اسدالله هستی و شیر خدا ! ای شاه لافتی علی جان جیره خور سفره ی احسان شمایم .

ای علی جان ! خمار آلوده ی درگاه توام و جا و مکانی برایم نیست،این بی نوای خسته ات را در رهت پناهی ببخش .

ای شیعیان بشناسید علی زمانه ی خویش را که او در حربه ی احزاب بی هیچ شک و شبهه ای سهیم است .

آری بی معرفت است کسی که راهی جز راه تو را گزیند .تنها تویی ای علی که صراط المستقیمی و تا روز ابد فقط تو ای حیدر زهرا امیرالمومنینی.

روزی که آفرید تو را صورت آفرین ****از آفرینش تو به خود گفت آفرین

صورت نیافریده کس بدین معنی و کمال **** بر صورت آفرینو بر این صورت آفرین

نسترن یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:24 http://eshgheestesnai.blogfa.com

سازمان فضانوردی ناسا ” به پدیده دو نیمه شدن کره ی ماه و سپس پیوند خوردن این دو قسمت به یکدیگر پی برد.
پایگاه اینترنتی روزنامه ی عربی ” الوطن ” چاپ آمریکا به نقل از یک محقق علوم فلکی در این زمینه نوشت......[لبخند]


سلام بزرگوار

ممنونم از حضورتون
با تاخیر روزتون مبارک

امیدوارم روزگاری سرشار از عزت و کمال داشته باشید
به همراه خانواده ی محترم[گل]

پاینده باشید
التماس دعا[گل]

... چشم براه ... یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 17:45 http://cheshmberah38@yahoo.com

سلام دوستان با شعری از ابولفضل سپهر منتظرتون هستم

اتل‌ متل‌ یه‌ بابا
که‌ اسم‌ او احمده‌
نمره‌ جانبازی هاش‌
هفتاد و پنج‌ درصده‌

اون که‌ دلاوری هاش‌
تو جبهه‌ غوغا کرده‌
حالا بیاین‌ ببینین‌
کلکسیون‌ درده
...................................
التماس دعا...............


نسترن دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 http://eshgheestesnai.blogfa.com

سلام
بابت منبع مطالب
نمی دونم
از این پس سعی می کنم همراه با منبع باشه
تا اونجایی که یادمه از یه سایت معتبر بود

اما در مورد دوم
آیا خود شما می تونید بگید اهالی کوچه ی شما همه هم فکر و عقیده اند
خب عقاید با هم متفاوته
نمی تونید هم مجبورشون کنید
من هم ضامن این موضوع نیستم که
ضمن اینکه این موضوع باید اذهان غیر اسلامی رو نگران کنه نه شما و امثالهم

طوری که آنها آمدند و موضوع رو با اینکه
عکس العمل مکانیکی یا شیمیایی است
فیصله دادند


در انتها انتقاد شما رو با جان و دل پذیرا هستم

التماس دعا

باافلاکیان دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:19 http://baaflakian.blogfa.com

سلام و خداقوت .

سرنی در نینوا می ماند اگر زینب نبود
کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود

شهادت عقیلة العرب زینب کبری (س) را به محضر آقا امام زمان (عج)و نائب بر حقش مقام عضمای ولایت (سید علی خامنه ای ) و شما محب اهل بیت تسلیت عرض میکنم .

انشاا... موفق باشید

یا زینب ...

سلام
دوست خوبم
موفق و ژیروز باشی
با اجازه من از یکی از مطالبت استفاده میکنم
نه برای وبلاگ برای قسمتی دیگه
راضی باشید
یا علی مدد
راستی در ارائه مطالب و ومطالب دیگر وبلاگ اگر منو راهنمایی کنی ممنونم
اگه کاری از دست من هم بر بیاد در خدمتم

الف م سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 http://velayat-e-alavi12.mihanblog.com/

سلام ممنون از حضورتون منم میلاد آقا رو کمی دیر تبریک عرض میکنم . موید باشید و التماس دعا .

سلام دوست عزیز
اعتکاف قبول باشه
ما رو هم دعا کنید
ممنون از نظر زیباتون
منتظر راهنمایی های شما در ارائه مطالب بهتر و همکاری هستم
پیشا پیش از همکاری شما تشکر میکنم
انشا الله که این همکاری مستدام و پایدار باشد
یا علی مدد

نرگس محمدی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:52

سلام...
اپم با ماجرای سفر من و خدا با دوچرخه!!!
www.observation.blogfa.com

از وبلاگت بازدید کردم
مطلب زیبایی نوشته بودید
اگه ناراحت نمیشید یه انتقاد بکنم :
از تصاویر مرتبط در وبلاگتون کم استفاده میکنید
ولی مطلبتون خیلی زیبا بود

برف چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:04 http://www.alni.blogsky.com

سلام
با هر نفسی که در دل آگاه است
یک نغمه ی لااله الا الله است
توحید و نبوت و امامت هر سه
در گفتن یک علی ولی الله است

سلام وبلاگ خیلی خوبی داری
لذت بردم
ولی دو تا مطلب دوستانه:
اول: دیر به دیر آپ میکنی
دوم: از تصاویر کم حجم کم استفاده می کنی
ولی در کل خیلی خوب کار کردی
یا علی مدد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد