سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

هفت گردو یک حکمت!!!

هفت گردو 

 

روزی امیرالمومنین(ع) داخل مسجد آمدند و مدتی را صبر کردند اما پیامبر(ص) تشریف نیاوردند. هنگام اذان شد و بلال شروع به گفتن اذان کرد- باز پیامبر(ص) تشریف نیاوردند .امیرالمومنین (ع) از مسجد بیرون آمدند تا ببینند دلیل نیامدن پیامبر(ص) به مسجد چیست؟. پس از مدتی گشتن -ناگهان پیامبر را دیدند که ...

    

ادامه حکایت در ادامه مطلب

روزی امیرالمومنین(ع) داخل مسجد آمدند و مدتی را صبر کردند اما پیامبر(ص) تشریف نیاوردند. هنگام اذان شد و بلال شروع به گفتن اذان کرد- باز پیامبر(ص) تشریف نیاوردند .امیرالمومنین (ع) از مسجد بیرون آمدند تا ببینند دلیل نیامدن پیامبر(ص) به مسجد چیست؟. پس از مدتی گشتن -ناگهان پیامبر را دیدند که بر روی زمین نشسته و با بچه ها بازی میکنند. جلو آمدند و خدمت رسول الله عرض کردند یا رسول الله هنگام نماز شده آیا به مسجد نمی آیید ؟. رسول الله فرمودند این بچه ها یتیم هستند و میگوییند کسی با ما بازی نمیکند .و اگر من بلند شوم و بروم آنها گریه میکنند  . 

امیرالمومنین به خانه رفته و هفت گردو آوردند و به بچه ها دادند و رسول الله(ص) با امیر المومنین(ع) به مسجد رفتند . در راه رسول الله(ص) لبخند زدند. علی(ع) از علت لبخند پرسیدند و پیامبر(ص) اینگونه پاسخ گفتند: 

لبخند من از این است که این بچه ها پیامبر خود را با هفت گردو عوض کردند. 

 

حال حرف این حقیر این است : یا رسول الله آن روز تعجب از چند کودک خردسال نمودید !!!! اما امروز بعضی ازجوانان ما گاها به کمتر از آن هفت گردو پیامبر و امام زمان خود را میفروشند!!! 

 

ما در قبال آن هفت گردو که امروز با شکل های مختلف می آیند چه میکنیم ...  

درد دلها را باید کجا گفت  

  

نظرات 8 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:32 http://tongemaahi.blogfa.com

سلام...احسنت....عالی و به جا نوشتید.

موفق باشید.

امروز که به وبلاگ سر زدم دید م وبلاگ حال و هوایی دیگر دارد و این وبلاگ درویشی حال و هوایی دیگر گرفته که از حضور شما بزرگوار بوده است
از این که به وبلاگ این حقیر سر زدید بسیار ممنونم
همیشه موفق و پیروز باشید
برایتان بهترینها را آرزومندم
وبلاگ شما را لینک کردم
خوشحال میشم که وبلاگ حقیر رو لینک کنید
یا علی مدد

شیخ معصومه چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:59 http://shaikh-masomeh.mihanblog.com/

سلام.
مقایسه ی به جا و جالبی بود.
ممنون.

مضاعف باشید...
یا علی

سلام خواهر بزرگوار
امروز که به وبلاگ سر زدم دیدم این وبلاگ درویشی رنگ و رو و حال و هوایی دیگری گرفته که از حضور شما بزرگوار بوده است
از این که به وبلاگ این حقیر سر زدید بسیار ممنونم
همیشه موفق و پیروز باشید
برایتان بهترینها را آرزومندم
از این که از فضای وبلاگ در راه اشاعه فرهنگ استفاده می کنید به عنوان یک بازدید کننده بسیار قدردانی میکنم . مستدام باشید.

خوشحال میشم که وبلاگ حقیر رو لینک کنید
یا علی مدد

دختر فداکار و ریسک پذیر چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:38 http://hamechiaroome.blogfa.com

زمان ، زمان جنگ بر سر پذیرش انسانها و فرشتگان الهی نیست . زمان ، زمانِ پیوند اندیشه هاست . حتی اگر کسی را دیدی که امام زمان خود را قبول نداشت قبل از اینکه با او بجنگی با اندیشه اش پیوند ایجاد کن .

سلام خواهر بزرگوار
امروز که به وبلاگ سر زدم دیدم این وبلاگ درویشی رنگ و رو و حال و هوایی دیگری گرفته که از حضور شما بزرگوار بوده است
از این که به وبلاگ این حقیر سر زدید بسیار ممنونم
برایتان بهترینها را آرزومندم
باید خدمتتان عرض کنم من سر جنگ با کسانی که امام زمان(عج) را قبول ندارند _ ندارم
بلکه روی صحبت بنده حقیر با کسانی بود که امام زمان (عج) را قبول دارند ولی بسیار غافلند / از آن مهم تر این که من در این وبلاگ قست جنگ با کسی را ندارم و هدف تلنگوری برای بیدار ماندن و جلوگیری از به خواب غفلت رفتن است
به هر حال از این که مثل خیلی ها از کنار این متن ساده نگذشتید و در آن تامل کردید و نظر دادید بسیار سپاسگذارم

خوشحال میشم که وبلاگ حقیر رو لینک کنید
اگر تمایل دارید که بنده هم وبلاگ شما را لینک کنم نامی را برای لینک کردن معرفی کنید
یا علی مدد

نرگس و مهدی چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:54 http://www.mesbaholhoda212.blogfa.com

سلام

وبلاگ زیبایی دارید

خوشحال میشیم به وبلاک ما هم سر بزنید


در صورت تمایل به تبادل لینک اسمی را که مایلید با آن لینک شوید بگویید

منتظر حضور گرمتون هستیم

**به آنچه خدا به شما داده است شاد باشید و برای آنچه نداده غمناک مباشید **

سلام
امروز که به وبلاگ سر زدم دیدم این وبلاگ درویشی رنگ و رو و حال و هوایی دیگری گرفته که از حضور شما بزرگوار بوده است
از این که به وبلاگ این حقیر سر زدید بسیار ممنونم
همیشه موفق و پیروز باشید
برایتان بهترینها را آرزومندم
از این که از فضای وبلاگ در راه اشاعه فرهنگ استفاده می کنید به عنوان یک بازدید کننده بسیار قدردانی میکنم . مستدام باشید.
وبلاگ شما را لینک کردم
برای وبلاگ بنده که فرموده بودید __ با نام تلنگور لینک بفرمایید
یا علی مدد

شمیم چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:07 http://www.taninetaher.blogfa.com

با سلام
و تشکر از حضور شما

وبلاگ شما لینک شد

سلام بزرگوار
امروز که به وبلاگ سر زدم دیدم این وبلاگ درویشی رنگ و رو و حال و هوایی دیگری گرفته که از حضور شما بزرگوار بوده است
از این که به وبلاگ این حقیر سر زدید بسیار ممنونم
همیشه موفق و پیروز باشید
برایتان بهترینها را آرزومندم
از این که از فضای وبلاگ در راه اشاعه فرهنگ استفاده می کنید به عنوان یک بازدید کننده بسیار قدردانی میکنم . مستدام باشید.
وبلاگ شما را لینک کردم
و تشکر از این که وبلاگ حقیر را لینک نمودید
یا علی مدد

اسما پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:07 http://www.daryayeerfan.blogfa.com

سلام
ممنون ازحضورتون
شماباافتخارلینک شدین

سلام خواهر بزرگوار
امروز که به وبلاگ سر زدم دیدم این وبلاگ درویشی رنگ و رو و حال و هوایی دیگری گرفته که از حضور شما بزرگوار بوده است
از این که به وبلاگ این حقیر سر زدید بسیار ممنونم
خیلی وبلاگ دلنشینی دارید . برایتان در زندگی در کار .در ازدواج و همه ی امور زندگیتان بهترینها را آرزو میکنم.
همیشه موفق و پیروز باشید

از این که از فضای وبلاگ در راه اشاعه فرهنگ استفاده می کنید به عنوان یک بازدید کننده بسیار قدردانی میکنم . مستدام باشید.
وبلاگ شما را لینک کردم
خوشحال میشم که وبلاگ حقیر رو لینک کنید
یا علی مدد

شمیم جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 http://www.taninetaher.blogfa.com

بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد

دعا کبوتر عشق است بال و پردارد

اَللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ
صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ
فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ
وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً
وَدَلیلاً وَعَیْناً
حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً
وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
++++++++++++++++++++++++++++++++++

فَقالَ عَلِىُّ اِذاً وَاللَّهِ فُزْنا وَفازَ شیعَتُنا وَرَبِّ الْکَعْبَ

با سلام و سپاس فراوان از حضور شما در جمع اعضا حسینیه ایران

با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما

سلام
وبلاگت زیباست
زیباتر از آن این که هدف ت و راهت مقدسه

راه سعادت در خدمت به مردم و اشاعه فرهنگ مقدس اسلامی است
همیشه ی ایم موفق و پیروز
از آشنایی با شما خیلی خوشحالم
برایتان ترین ها را آرزو میکنم
البته بعضی وقت ها ترین ها را ما خوب درک نمیکنیم ولی حکمت پروردگار در آن است
یا علی مدد
باز به من سر بزن

آبجی زهرا جمعه 4 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:27 http://www.janamalijan.mihanblog.com

بازهم سلام

خداروشکر میکنم که باشما آشنا شدم واقعا مطالب زیبا وآموزده ای مینویسید اجرتون با مولاعلی ع

یاعلی

سلام
من وبلاگ شما رو با نام درد دل با خدا لینک کردم (البته ببخشید که بی اجازه!!!)
از این که وبلاگ بنده حقیر رو لینک کنید بسیار خوحال میشم

هر کاری که ازدستمون بر بیاد در راه اشاعه فرهنگ علوی دریغ نمی کنم
یا علی مدد
راستی این آدرس ایمیل و ایدی منه:
EMAIL: HOSEIN.M1985@GMAIL.COM
ID : MONTAZERM13

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد