سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

پیام تبریک سال۸۹

سلام بر برادران و خواهران سفر نورانی ((راهیان نور )) 

  

سال نو ـ سال(( همت مضاعف و کار مضاعف)) بر شما مبارک  

  


شعر سال نو

ما پیام عید رهبر را چو مصحف میکنیم     

 

                                  مثل دستور العمل  همواره مصرف میکنیم  

 

کوری  چشم   سران  فتنه  و  بیگانگان   

   

                                  چشم آقا - کار و همت را مضاعف میکنیم


نظرات 4 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 16:20 http://naserali.blogfa.com

سلام دوست عزیز امید وار در راهتان پیروز باشید کار مهمی رو شروع کردی پس محکم و استوار ادامه بده

محسن جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:18

منم به نوبه خودم سال نو رو به شما و خانواده ی محترم تبریک میگم

شیدای شلمچه یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 16:51 http://dardelan.blogfa.com

سلام من معمولا به وبلاگ شما سر میزنم خوبه ولی دیر به دیر به روزش میکنین من هم تازگی یه وبلاگ دارم خوشحال میشم سر بزنین و نظر بدین من قبلا با نام عاصی براتون نظر میذاشتم
منتظر نظرات شما هستم

سلام بهت تبریک میگم از این که کار در وبلاگ رو در راه شهداء انتخاب کردی وبلاگت هم از نظر محتوا و هم از نظر قالب زیباست
ممنون از فعالیتت
اینکه دیر آپ میکنم بابت دانشجویی در شهرستان و عدم دسترسی به اینترنته
ولی حق با شماست سعی میکنم بیشتر کار بکنم
ممنون از این که به من سر زدی
اگر کاری از دست من در این راه بر میاد حتما بگید
یا علی مدد
همیشه در پناه خداوند موفق و پیروز باشید
اجرتون با خدای شهداء

شیدای شلمچه سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:28 http://www.dardelan.blogfa.com

سلام
ممنون که به وبلاگم سر زدین خوشحالم که نظر دادین البته نظراتتون اگه همون تو وبلاگ بدین ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد