سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سلام به هرچی مرده

 سلام به هر چی مرده    

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ج-افشار جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:49 http://abadanmoharam.webphoto.ir/

سلام.ما که در حال دق کردنیم.....با ندای ایثارگران به روزم...یاحق

سلام دوست خوبم
ممنون که سر زدی
از مطلب زیبات ممنونم

کربلایی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 http://karbalaey110.blogfa.com

قربون لطف وصفاتون شهدا
دل ماتنگ براتون شهدا
قربون عهدووفاتون شهدا
سروجون ما فداتون شهدا
چقدر شلمچتون صفا داره
بوی عطر خاک کربلا داره
هردلی که عشق کربلا داره
آرزوی دیدن شما داره

سلام دوست خوبم
ممنون که سر زدی
از مطلب زیبات ممنونم
باز هم به من سر بزن

مصطفی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 00:05 http://www.erkin-marefat.blogfa.com

سلام

خسته نباشی ..
اینکه آدم پیشمون بشه ولی تغییری رو توی خودش احساس نکنه .. مثل عالم بی عمل میمونه .. بهترین تغییر اون تغییری که دل و عقل آدم تغییر کنه .. تا بتونه راه درست رو پیدا کنه ..
اینکه کسی ادعا کنه من تغییر کردم .. و فقط ظاهری باشه .. میرسه به دسته آدمهای که بخیر نمیشوند ..

| مریم | ها همه مقدس اند
بی هیچ عاشقی ، عشق می ورزند
به زمین و زمان و انسانیت
و جوابشان فقط فحش ، ناسزا ، بدبینی ...
| مریم | ها همه عادت دارند
به روزه ی سکوت
به تحمل هر چه هست و نیست...

خوبی یا بدی رو باید تشخیص داد ..

سلام دوست خوبم
ممنون که سر زدی
از مطلب زیبات ممنونم
باز هم به من سر بزن

samad چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 17:19 http://mazhabisamad.blogsky.com/

سلام وبلاگ مذ هبی من از امروز دوباره فعال شد . به من سر بزن. راستی برای شروع با اجازت یه مطلب از وبت کپی کردم.

سلام دوست خوبم
ممنون که سر زدی
از مطلب زیبات ممنونم
خوب کاری کردی
امید موفقیت برات دارم
باز هم به من سر بزن

وحید نیک خاکیان سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 19:51

انسان ها باید درک کنند فقط و فقط شیطان را از زندگی روزمره باید انداخت بیرون با توجه به اینکه یکی از هربه های شیطان زرق وبرق و زیبائی های این کره زمین است که نفس ادمی رو به خودش جذب می کند ما از لحاظ فرهنگی ضربه خوردیم یعنی یه حرف جذابی برای جوانانمان نداشتیم به خاطر همین رزمندگان ما هم راهشان منحرف شده است

سلام
خدا قوت
ممنون از نظرتون باز هم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد