سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

هفته دفاع مقدس

حضرت محمد(ص) فرمودند :

به شهید هفت امتیاز از طرف خداوند عطا می شود،اولین آنها بخشیدن تمام گناهان اوست بواسطه اولین قطره خونش   


 

پدر و مادر شهداء حالتان چه طور است!!!    

راستی این جمله را چند بار به زبان آورده ایم ؟ 

 

     آیا از حال آنها  خبری هم داریم ؟  

 

      


 شهداء شرمنده ایم  

 

اگر به عهد و پیمان خود عمل نکردم شرمنده ام 

 

اگر روی خون شما پا گذاشتم شرمنده ام

اگر عهد و پیمان خود را شکستم شرمنده ام

اگر همرنگ جماعت شدم شرمنده ام

اگر خاطرات مناطق رو فراموش کردم شرمنده ام

اگر اونی که خواستی نشدم شرمنده ام

اگر دل شما رو نتونستم بدست بیارم شرمنده ام   

ولی ای شهدای عزیز  

 

من دلم برای شما تنگ شده 

من دلم برای مناطق تنگ شده

من دلم برای غروب شلمچه تنگ شده

من دلم برای خاکریز ها تنگ شده

من دلم برای کانال های فتح المبین تنگ شده

من دلم برای شور و نشاط منطقه تنگ شده

من دلم برای دوکوهه و فکه و دهلاویه تنگ شده

من دلم برای سردار بی سر تنگ شده

من برای طلائیه تنگ شده من دلم برای خاکی شدن در خاک شلمچه تنگ شده

 

کجایی ای شهید که... 

 

              که من در بند دنیا شدم

              که من در قفس دنیا اسیر شدم

              نه بال پرواز دارم نه لیاقت آن را

              ای شهدا شفاعتی کنید ما را  


فتح المبین ( با رمز یا زهرا )    

 

    

چه عملیاتی شد این عملیات آخر ؛ تا فرمانده عملیات رمز عملیات رو گفت ( یا زهرا) نمی دونم چه سری بود که همه بچه ها به پهلو هاشون نگاه میکردند و دست به پهلو می گذاشتن

شاید به یاد پهلو شکسته حضرت زهرا(س) ؛ سر سربند حضرت زهرا دعوا بور

راوی میگفت بعد از این عملیات خیلی از بچه ها از ناحیه پهلو ترکش و گلوله خوره بودند

بله بچه ها به تاسی از مادرشون حضرت زهرا سینه و پهلو ها را از قبل آماده تیر و ترکش کرده بودند . 

دوستان میتونن دل نوشته ها و خاطراتشون رو از طریق نظرات ارسال کنند( با   

 ذکر منبع ) تا در وبلاگ درج گردد

 

نظرات 7 + ارسال نظر
م شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:58 http://matin-110.blogfa.com

لینکتون کردکم

سلم دوست گرامی
ممنون
خیلی خوشحال میشم با هم در این راه ارزشمند همکاری کنیم
ارتباطمان را قطع نکن
تا در راه اشاعه این فرهنگ بتوانیم به کمک هم قدمی برداریم
در معرفی این وبلاگ ها به دوستان تلاش کن تا این ارزش ها پایدار بماند
زیرا محیط اینترنت به این موارد نیاز زیادی دارد
شاید روزی دوست ِ برادرِ و خواهر من و شما از اینترنت استفاده کند ... پس محیط را باید آماده کرد
خدا قوت
به امید داشتن محیطی امام زمانی

کوثر شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 20:14 http://www.kosar.blogfa.com

خوشا یاران کزین ویرانه رستند
ز دل بند تعلقها گستتند

ز مردی پشت شیطان درون را
چه زیبا در شبانگاهان شکستند

فریب این جهان و نفس خود را
نخوردند و ز دام خویش جستند

سلام بر شما دوست عزیز . تلاشتون ذخیره آخرت انشاالله
یاعلی

یاد جبهه که میکنم دلم خیلی میگیره
به یاد پر پر شدن اون همه تک ساره


شهیدان جمله کوچیدند و رفتند
چو دریائی خروشیدندو رفتند
شبی خفته درون حجله خون
ردای عشق را پوشیدند و رفتند

ممنون از حضورت دوست خوبم . از تلاش زیادت در این راه تشکر میکنم


خیلی خوشحال میشم با هم در این راه ارزشمند همکاری کنیم
ارتباطمان را قطع نکن
تا در راه اشاعه این فرهنگ بتوانیم به کمک هم قدمی برداریم
در معرفی وبلاگ ها به دوستان تلاش کن تا این ارزش ها پایدار بماند
زیرا محیط اینترنت به این موارد نیاز زیادی دارد
شاید روزی دوست ِ برادرِ و خواهر من و شما از اینترنت استفاده کند ... پس محیط را باید آماده کرد
خدا قوت
به امید داشتن محیطی امام زمانی
یا علی مدد
اجرت با شهداء

سنگر شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 21:15 http://sangar1.blogfa.com/

سلام
ممنون از حضور گرمتون. ما شما را می لینکانیم تا ظهور آقا...
یا علی

شب گر رخ مهتاب نبیند سخت است
لب تشنه اگر آب نبیند سخت است
ما نوکر و ارباب تویی مهدی جان
نوکر رخ ارباب نبیند سخت است

ممنون از حضورت دوست خوبم . از تلاش زیادت در این راه تشکر میکنم


خیلی خوشحال میشم با هم در این راه ارزشمند همکاری کنیم
ارتباطمان را قطع نکن
تا در راه اشاعه این فرهنگ بتوانیم به کمک هم قدمی برداریم
در معرفی وبلاگ ها به دوستان تلاش کن تا این ارزش ها پایدار بماند
زیرا محیط اینترنت به این موارد نیاز زیادی دارد
شاید روزی دوست ِ برادرِ و خواهر من و شما از اینترنت استفاده کند ... پس محیط را باید آماده کرد
خدا قوت
به امید داشتن محیطی امام زمانی
یا علی مدد
اجرت با شهداء

کربلایی دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:27 http://www.karbalaey110.blogfa.com/

دل کندن از خان فریب و

دل بستن به خانه جاودانگی

عن زیدبن علی قال‌: سمعت‌ أبی‌ علی‌ بن‌ الحسین‌ علیهما السّلام‌ لیلة‌ سبع‌ و عشرین‌ من‌ شهر رمضان‌ یقول‌ من‌ أوّل‌ اللیلة‌ إلی‌ آخرها: اللّهم‌ ارزُقنا التَجَافیَ‌ عن‌ دَارِ الغُروُر وَ الإنابَةَ‌ إلی‌ دارِالخُلُودِ وَ الاِستِعدادَ لِلمَوتِ‌ قبلَ‌ حُلوُل‌ الفَوت‌ِ !



سیّد بن‌ طاووس (قدّس سرّه)‌ از زید بن علی روایت نموده است که گفت : شنیدم پدرم حضرت علیّ بن الحسین علیه السلام در شب بیست وهفتم ماه رمضان از اوّل شب تا آخر آن میگفت :

اللّهم‌ ارزُقنا التَجَافیَ‌ عن‌ دَارِ الغُروُر وَ الإنابَةَ‌ إلی‌ دارِالخُلُودِ وَ الاِستِعدادَ لِلمَوتِ‌ قبلَ‌ حُلوُل‌ الفَوت‌ِ !



(بارپروردگارا ! به ما روزی بفرما دل کندن و خارج شدن از خانه فریب را ؛ و میل و رجوع نمودن به خانه همیشگی و آماده شدن برای مرگ را قبل از تمام شدن فرصت !)

saeid دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:15 http://saeidnikbakht.blogfa.com

محبوبم !
مرا با سادگی خواستنت چه کار ؟!
که بی قافیه با تو شعر گفتن رسم مطلوب توست !
زیبا آفرین !
بمن بیاموز زیبا سرودن را که ؛
قصر حکومتت بر دلها ، با ترانه های ساده دلبری و چشم نوازی میکنند ،
نه با مجلل بودنشان
معشوقم !
تو که ساده ترین کلام ناخواسته در منی !
چگونه زیستنم را بی تو شماره کنم ؟!
چگونه بی تو بودن را برای بودن معنا کنم ؟!
چه معصومانه بی تو بودن را از خود پرسیدم و
چه عاشقانه این سوالات مغشوشم را با اشک ندامتم پاک نمودی ؟!
از تو با تو بودنم شکل گرفت . . .



سلام عزیزم مرسی که سر زدی لطف کردی زحمت کشیدی
خیلی خوشحالم کردی
مرسی ممنون عزیزم

نظر لطفتونه ممنون

امروز زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمر از شهادت نیست
سلام دوست گرامی
خوشحال شدم که به من سر زدی
ممنون
امروز چیزی که من رو خیلی ناراحت میکنه محیط آلوده اینترنت است . ازآنجایی که کاربر های آن هم سنین ۱۲ تا ۲۴ را دارند خیلی ناراحت کننده است
و لدا لابتدا از شمایی که در این راه قدم برداشتی تشکر میکنم
واز شما میخوام ا با همکاری هم و دیگر دوستان در راه اماده سازی محیطی مناسب در اینترنت دست در دست هم دهیم و از هیچ تلاشیدریغ نکنیم
شاید روزی کاربران اینترنت برادر یا خواهر یا فرزندان من وشما باشند
به یاری شما نیاز داریم
یا علی مدد
راستی در اشاعه این فرهنگ با انتقال داند نام وبلاگ هم به دوستان قدمی برداریم
موفق و پیروز باشی
در پایان خیلی ارادت داریم

ج-افشار دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 21:29 http://abadanmoharam.webphoto.ir/

سلام . هفته دفاع مقدس وسالروز شکست حصر آبادان مبارکباد.با خاطرات جنگ به روزم..یاد باد آن روزگاران یاد باد[گل][لبخند]

خوشا روزی که گرم جنگ بودیم

میان رنگها بی رنگ بودیم

دل هرکس شهادت را طلب داشت

حدیث عشق و مستی را به لب داشت

خوشا تنهائی و شبهای سنگر

که دل بود و تمنا بودو دلبر

یا علی.....

امروز زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمر از شهادت نیست
سلام دوست گرامی
خوشحال شدم که به من سر زدی
ممنون
امروز چیزی که من رو خیلی ناراحت میکنه محیط آلوده اینترنت است . ازآنجایی که کاربر های آن هم سنین ۱۲ تا ۲۴ را دارند خیلی ناراحت کننده است
و لدا لابتدا از شمایی که در این راه قدم برداشتی تشکر میکنم
واز شما میخوام ا با همکاری هم و دیگر دوستان در راه اماده سازی محیطی مناسب در اینترنت دست در دست هم دهیم و از هیچ تلاشیدریغ نکنیم
شاید روزی کاربران اینترنت برادر یا خواهر یا فرزندان من وشما باشند
به یاری شما نیاز داریم
یا علی مدد
راستی در اشاعه این فرهنگ با انتقال داند نام وبلاگ هم به دوستان قدمی برداریم
موفق و پیروز باشی

حنانه سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 14:51 http://www.hannaneh85.blogfa.com

سلام
از حضورتون سپاسگذارم
از لطف شما متشکرم
از آشنایی تان خرسند و خوشنود
التماس دعا
در پناه خدا
و بیاد خدا

سلام خواهر خوبم
مخن شما را لینک کردم و به دوستان هم آدرس شما را دادم تا سر بزنند
امید است در راه اشاعه این فرهنگ بزرگ قدمی برداشته باشیم
همیشه در پناه خدا موفق و پیروز باشید
به داشتن خواهر خوبی مثل شما افتخار میکنم
و از تلاش شما در این راه تشکر و قدر دانی میکنم

امام علبی(ع):
صیانت زن و اورا شادابتر و زیبایی اش را پایدار تر میکند
منتخب الحکمه ح ۱۳۷۶

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد