سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

سنگرنسل چهارم **** sangar nasl 4

جوانی در نسل چهار ...

شهیدان زنده اند آنها را مرده مپندارید

 معرفی کتاب :خاکهای نرم کوشک(توصیه مقام معظم رهبری)

 

    

    الان چند سالی است که کتابهایی در باره ی سرداران و فرماندهان باب شده و می نویسند، بنده هم مشتری این کتاب ها هستم و می خوانم ، بعضی  از این ها را من خودم از نزدیک می شناختم ، آنچه در باره شان نوشته شده ،روایت های صادقانه و بسیار تکان دهنده است_این هم آدم می توانند کم و بیش تشخیص بدهد که کدام مبالغه آمیز  است و کدام  صادقانه - آدم می بیند برخی از این شخصیت های برجسته حتی در لباس یک کارگر به میدان جنگ آمده اند این اوستا عبدالحسین برونسی ، قبل از انقلاب یک بنا بود و با بنده هم مرتبط بود شرح حالش را نوشته اند  من توصیه میکنم و واقعاً دوست دارم شما بخوانید ، اسم این کتاب خاک های نرم کوشک است، قشنگ هم نوشته شده است ... 
                                                                    از فرمایشات مقام معظم رهبری

                                                                             در جمع فیلم سازان و کارگردانان  

                                                                                سینما و تلویزیون  26 /3/1385


 کجاییند مردان بی ادعا ؟!!!   

 

   ********** مستند دفاع مقدس  **********  

 

   

 

این مجموعه 19 قسمتی مستند دفاع مقدس به بازخوانی حقیقی هشت سال دفاع پر فراز ونشیب، دشوار و پیروز ملت ایران و رزمندگان مومن و شجاع اختصاص دارد         (برای دانلود بروی هر شماره کلیک کنید)  

 

   قسمت (1)                                   سمت (2)                             سمت (3) 

    

   سمت (4)                                    سمت (5)                             سمت (6)

  

   سمت (7)                                    سمت (8)                             سمت (9)

   

   سمت (10)                                  سمت (11)                           سمت (12)

   

   سمت (13)                                  سمت (14)                           سمت (15)

    

  سمت (16)                                   سمت (17)                           سمت (18)

   

  سمت (19) 

  

بر گرفته از سایت http://basijeshghekhodayi.blogtak.com  (با کمال تشکر از این سایت)


       تقدیم به حاج حسین خرازی که دستش زود تر از خودش رفت ...

 

با کدام پا در برابرت زانو بزنم

با کدام چشم شرمندگی را وصله ی پارگی پوتینت کنم...

با کدام دست ...

آه ... گفتم دست !

آستینت در باد می رقصد و به واژه های من می خندد

چه واژه های خالی و پوچی !

نمی دانم من کلمات را فریب داده ام یا کلمات مرا  ؟!

نمی دانم ...

عشق و مردانگی ...

صداقت و رفاقت ...

" شجاعت و تدبیر " ...

مرگ و جاودانگی ...

و کوله پشتی پر از ستاره ...

چطور این همه را با یک دست ...    .... با یک دست

برداشتی و رفتی ؟!

 

... گویند که دعای شلمچه نشانه ی استجابت است

حاج حسین ! ستاره آسمان شلمچه !

امشب ما را دریاب....

 

                " یا اباالفضل العباس (ع) ادرکنا " 

                                      با تشکر از وبلاگhttp://www.shalamche-66.blogfa.com بابت مطلب زیبا

یک مداحی در مورد شلمچه (برای دانلود به سایت زیر مراجعه کنید) 

  http://www.nadowii.persiangig.com/shalamche%20srzamine...1.mp3 

 

برگرفته ازwww.sharemation.com


  

شهید زنده(برای دانلود به سایت زیر مراجعه کنید)

سلام این هم یک کلیژ از شهید زنده در شلمچه که بعد از سالها بدنش سالم مانده است  

(ولاتحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا...) 

http://www.omid20.com/j/107/Shahide%20zende.3gp

نظرات 1 + ارسال نظر
سرباز شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:51 http://haddadeh.blogsky.com/

سلام
وبلاگ با محتوا و خوبی دارید
شما که فرمودید منو لینک کردی ولی ظاهرآ خبری نیست
ولی من شما را در لینکهای خودم قرار دادم
موفق باشید
یا حق

سلام ببخشید تغیرات دیروز ثبت نشده انگار
امروز لینکت کردم
در ضمن شما هم وبلاگ زیبایی دارید . خدا قوت
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد